13 июн 2017, 10:30
MrIks писал(а):b) 1. No bruņutehnikas viedokļa šāda liela virināma lūka ir galīgi pretrunā ar bruņu pārklājuma konstrukcijām.
13 июн 2017, 10:40
magnuss писал(а):...
Būtībā šo jautājumu pietiekamā mērā biju izklāstījis atbildot uz "RuudisK" ziņojumu (2017. gada 10. jūnijs, plkst. 09:24; 10. ziņojums uz augšu; 4) punkts + bildītes Nr.1 un Nr.2).
13 июн 2017, 14:57
MrIks писал(а):c) Bildē mēs neredzam šo atvērto lūku. Viņa tehniski nevar būt pilnībā "atlocījusies".
13 июн 2017, 15:09
magnuss писал(а):Apskatām lauku sauso ateju durvju eņģes. Te mums atklājas - BRĪNUMS! Sanāk ka lūka "tehniski" tomēr VAR BŪT PILNĪBĀ "ATLOCĪJUSIES", līdzīgi kā tas ir ar ateju durvīm...MrIks писал(а):c) Bildē mēs neredzam šo atvērto lūku. Viņa tehniski nevar būt pilnībā "atlocījusies".
13 июн 2017, 15:17
magnuss писал(а):Labi. Cits piemērs. Apskatām torņa mazās lūciņas eņģes. Atkal BRĪNUMS! Sanāk ka lūka "tehniski" VAR BŪT PILNĪBĀ "ATLOCĪJUSIES", līdzīgi kā tas ir mazās lūciņas gadījumā...magnuss писал(а):Apskatām lauku sauso ateju durvju eņģes. Te mums atklājas - BRĪNUMS! Sanāk ka lūka "tehniski" tomēr VAR BŪT PILNĪBĀ "ATLOCĪJUSIES", līdzīgi kā tas ir ar ateju durvīm...MrIks писал(а):c) Bildē mēs neredzam šo atvērto lūku. Viņa tehniski nevar būt pilnībā "atlocījusies".
13 июн 2017, 15:48
magnuss писал(а):Tā arī domāju!!! SPECIĀLI priekš Jums uzrasēju bildīti. Sanāk ka tā lūka ne tikai VARĒJA, bet arī BIJA pilnībā "atlocījusies"....magnuss писал(а):Apskatām lauku sauso ateju durvju eņģes. Te mums atklājas - BRĪNUMS! Sanāk ka lūka "tehniski" tomēr VAR BŪT PILNĪBĀ "ATLOCĪJUSIES", līdzīgi kā tas ir ar ateju durvīm...MrIks писал(а):c) Bildē mēs neredzam šo atvērto lūku. Viņa tehniski nevar būt pilnībā "atlocījusies".
Labi. Cits piemērs. Apskatām torņa mazās lūciņas eņģes. Atkal BRĪNUMS! Sanāk ka lūka "tehniski" VAR BŪT PILNĪBĀ "ATLOCĪJUSIES", līdzīgi kā tas ir mazās lūciņas gadījumā...
13 июн 2017, 16:51
14 июн 2017, 07:56
magnuss писал(а):Jūtu ka te ir atsevišķi PRIMĀTI kas tik un tā NEKO NESAPRATA...
Butkus писал(а):EU,velc pie ārsta tas progresē,tu taču savā dzīvē neko citu kā karoti un pi--pi rokā neesi turējis ,ak ,jā kārtis...
14 июн 2017, 10:52
MrIks писал(а):d) 1. Bildē ir skaidri redzami palikušie leņķi no bruņu plāksnes kniežu stiprinājumiem. 2. Ja būtu lūka, šie leņķi būtu noņemti, 3. jo traucētu ložmetējnieka izlīšanu pa šo lūku.
14 июн 2017, 11:01
MrIks писал(а):e) Vēl par bildi... man personīgi nav 100% pārliecība ka tas ir 1940. gads. Būto jāredz skaidri bruņuauto riteņi.
14 июн 2017, 11:37
MrIks писал(а):Neliek man mieru bilde, kur tornītis bez bruņu plāksnes....
Versija:
- plāksne ir noņemt uz parādes laiku, lai būtu kā tankam ka tornītī kāds sēž un militāri sveicina
Leitnant писал(а):Viss ar laiku nak gaisma
14 июн 2017, 11:56
schweiks писал(а):varbūt pietiks ar krāniņiem mērīties?
15 июн 2017, 11:16
Uzveidoju uzskatāmāku bildīti lai būtu saprotamāk par ko biju rakstījis. Bildīte zemāk:magnuss писал(а):...MrIks писал(а):d) 1. Bildē ir skaidri redzami palikušie leņķi no bruņu plāksnes kniežu stiprinājumiem. 2. Ja būtu lūka, šie leņķi būtu noņemti, 3. jo traucētu ložmetējnieka izlīšanu pa šo lūku.MrIks писал(а):a) Un.... Jūsu pārliecība par pārbūvētiem torņiem ir apstrīdāma, jo, manuprāt, bildē IMANTA ir vienā no remontiem, kad tiek mainīta torņa bruņuplāksne.
2. ...
Apskatieties fotogrāfiju! Jūs pats minējāt: "Bildē ir skaidri redzami palikušie leņķi no bruņu plāksnes kniežu stiprinājumiem".
Ir LABI REDZAMI leņķi, arī KNIEDES ar kurām ir kniedētas torņa plāksnes. Bet uz šiem leņķiem NAV REDZAMI KNIEŽU CAURUMI! Ja būtu tā kā Jūs apgalvojat ka bruņuplāksne ir tikai noņemta nost, TAD UZ LEŅĶIEM NOTEIKTI BŪTU REDZAMI KNIEŽU CAURUMI! VĒL VAIRĀK - JA BRUŅUPLĀKSNE IR TIKAI NOŅEMTA NOST, TAD ŠIE LEŅĶI FOTOGRĀFIJĀ BŪTU TIKPAT TUMŠI KĀ PATS TORNIS VAI VĒL TUMŠĀKI, JO VISDRĪZĀK TIE BŪTU ARĪ NORŪSĒJUŠI!
Bet ko mēs redzam fotogrāfijā? LEŅKI IR BŪTISKI GAIŠĀKI PAR PAŠU TORNI, LEŅĶIEM NAV KNIEŽU CAURUMU!!!
Ko var izsecināt no iepriekšminētā?
LEŅĶIEM IR PIELĀGOTAS PLĀNAS GUMIJAS VAI KOKA UZLIKAS!
...
15 июн 2017, 11:26
15 июн 2017, 11:36
15 июн 2017, 12:08
MrIks писал(а): man radās minējums par nezināmo auto tālumā bildē ar sašauto ZEMGALIETI....
MrIks писал(а):Neskatoties uz bildes slikto kvalitāti un veikto apstrādi, man veidojas pārliecība ka tā ir veikta pirms pēdējas IMANTAS pārbūves.
15 июн 2017, 12:33
RuudisK писал(а):MrIks писал(а): man radās minējums par nezināmo auto tālumā bildē ar sašauto ZEMGALIETI....
Tur ir autiņi kas kādreiz bija LA un tas ir Krupp Protze. Par to it kā sašauto/ sabumboto auto kolonu gan rodās šaubas. Razgromljennaja kolona mashin - bija rakstīts krievu valodā , laikam no kādas grāmatas bilde. Tur tak nav sašauts neviens auto stikls ne riepas ! Turklāt kolona atrodās lielu koku aizsegā un vācu aviācijai būtu bijis grūti sašaut . Ja neskaita izrevidēto kravas auto kuzavu , atvērtās durvis un akurāti atvērtos kapotus tad nekādas " razgroma" pazīmes nav redzamas. Vairāk izskatās ka , kā saka krieviski- sdjelalji nogi, vai latviski- pametuši un parāvuši fraku.MrIks писал(а):Neskatoties uz bildes slikto kvalitāti un veikto apstrādi, man veidojas pārliecība ka tā ir veikta pirms pēdējas IMANTAS pārbūves.
Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju un plāksne bija noņemta lai vieglāk varētu to paveikt.
20 июн 2017, 13:27
MrIks писал(а):... Starp citu tieši tādi riteņi bija kopā ar dzelžiem tēmas autoram. ...
20 июн 2017, 14:03
MrIks писал(а):1. Par riteņiem. Tieši tie ir tas, kas norāda uz Latvijas armijas bruņu auto pārbūvi.
20 июн 2017, 14:14
magnuss писал(а):MrIks писал(а):... Starp citu tieši tādi riteņi bija kopā ar dzelžiem tēmas autoram. ...
Tēmā tas nekur neparādās. Ja Jums vai KĀDAM CITAM ir kādas bildītes kuras nav izliktas temā, izliekiet tās vai atsūtiet man tās uz PM. Būšu ļoti pateicīgs!
Tēmas autoram bija arī sadales kārba, tās gals redzams fotogrāfijā kur tornis ir mikroautobusā.
Ir arī cits foto kur redzama līdzīga sadales kārba.
Jautājums publikai: vai abās bildēs ir redzama viena un tā pati sadales kārba?
( sk. foto zemāk )
20 июн 2017, 14:19
magnuss писал(а):MrIks писал(а):1. Par riteņiem. Tieši tie ir tas, kas norāda uz Latvijas armijas bruņu auto pārbūvi.
Riteņi norāda TIKAI uz pārbūvi, pie kam ne obligāti uz Latvijas armijas...
Austin bruņumašīnas bija, ja nekļūdos, pašas populārākās Krievijas impērijas armijā. Pec 1. Pasaules kara Austin bruņumašīnas bez Latvijas tika izmantotas arī citu valstu armijās (ja nekļūdos bija igauņiem, somiem, arī kādiem citiem...).
Ticiet, latvieši nebija vienīgie kas laikam ejot parbūvēja savas bruņumašīnas, nomainīja to šasijas. Tā bija normāla tā laika padarīšana.
Tāpēc jautājums vai tas ir Zemgalietis, t.i. vai tā VISPĀR ir "latviešu" kolonna paliek atklāts. Esmu saskāries ar līdzīgām situācijām arī iepriekš. Piemēram krievu rakstā par latviešu teritoriālo korpusu bija igauņu teritoriāļu fotogrāfijas...
20 июн 2017, 19:57
MrIks писал(а):Par AUSTIN mašīnām citās valstīs ir skaidrs,
1) bet tik raksturīga pārbūve, kāda bija Latvijā, nav citur redzēta.
2) Vai kāda valsts vispār šos vecos bruņu auto bija saglabājusi līdz Otrā pasaules kara sākumam.
Vai tā ir latviešu kolona, varētu vēl mēģināt diskutēt.
3) Viens gan ir skaidrs - priekšplānā ir ZEMGALIETIS.
20 июн 2017, 20:08
MrIks писал(а):Vai tad šī bilde ar riteņu diskiem nav redzēta?
Un tā gluži nav sadales kārba, bet detaļa abās bildēs ir viena un tā pati.
MrIks писал(а):IMANTAI vēl neesmu redzējis otrās pārbūves bildi. Ja tic šī auto aprakstītai pārbūvei 1940. gada uz FORD smagā auto šasijas, riteņiem ir jābūt kā ZEMGALIEŠA pēdējos foto. Starp citu tieši tādi riteņi bija kopā ar dzelžiem tēmas autoram.
20 июн 2017, 20:18
MrIks писал(а):Saliekot šis bildes kopā, man radās minējums par nezināmo auto tālumā bildē ar sašauto ZEMGALIETI....
Pareizo atbildi, diemžēl, mēs neiegūsim bez kvalitatīvākas šīs kolonas bildes...
20 июн 2017, 21:02
MrIks писал(а):RuudisK писал(а):MrIks писал(а): man radās minējums par nezināmo auto tālumā bildē ar sašauto ZEMGALIETI....
1) ...Par to it kā sašauto/ sabumboto auto kolonu gan rodās šaubas. 4) Razgromljennaja kolona mashin - bija rakstīts krievu valodā , laikam no kādas grāmatas bilde. 3) Tur tak nav sašauts neviens auto stikls ne riepas ! Turklāt kolona atrodās lielu koku aizsegā un vācu aviācijai būtu bijis grūti sašaut . Ja neskaita izrevidēto kravas auto kuzavu , atvērtās durvis un akurāti atvērtos kapotus tad nekādas " razgroma" pazīmes nav redzamas. Vairāk izskatās ka , kā saka krieviski- sdjelalji nogi, vai latviski- pametuši un parāvuši fraku.
2) Kolona tiešām izskatās pamesta. Iespējams ka ir sašauti priekšā braucošie transporti, kas lieguši sekojošiem tos apbraukt. Tā jau smuki visi nobraukti ceļa malā un pamesti...
20 июн 2017, 21:19
magnuss писал(а):MrIks писал(а):Saliekot šis bildes kopā, man radās minējums par nezināmo auto tālumā bildē ar sašauto ZEMGALIETI....
Pareizo atbildi, diemžēl, mēs neiegūsim bez kvalitatīvākas šīs kolonas bildes...
Te nav ko minēt. VIENNOZĪMĪGI "nezināmais auto" NAV "Imanta"!
Sīkāk es uzrakstīju uz bildītes.
( sk. bildīti zemāk )
20 июн 2017, 21:34
RuudisK писал(а): Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju un plāksne bija noņemta lai vieglāk varētu to paveikt.
20 июн 2017, 22:10
magnuss писал(а):RuudisK писал(а): Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju un plāksne bija noņemta lai vieglāk varētu to paveikt.
Lai nomainītu šasiju TORNIM tiek noņemta bruņuplāksne? Skaidrs, veco tiltu ņem nost caur torni. Jums gan ir laba "zāle"! Vai dāvana no Holandes?
Mainīt šasiju caur torni ir tas pats kas kasīt labo ausi ar kreiso kāju...
20 июн 2017, 23:39
RuudisK писал(а):Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju
20 июн 2017, 23:47
MrIks писал(а):Par Krupp Protze varētu arī pastrīdēties. It kā ir, bet....
21 июн 2017, 00:00
RuudisK писал(а):MrIks писал(а):Par Krupp Protze varētu arī pastrīdēties. It kā ir, bet....
Te var redzēt tādā pat rakursā ar tentu:
https://www.super-hobby.com/zdjecia/6/9 ... 44_006.jpg
21 июн 2017, 00:18
magnuss писал(а):Jums gan ir laba "zāle"! Vai dāvana no Holandes?
21 июн 2017, 03:57
RuudisK писал(а):magnuss писал(а):Jums gan ir laba "zāle"! Vai dāvana no Holandes?
1) Ja Jūs lietojat , tad tas vēl nenozīmē ka es arī lietoju.
2) Labāk nekuliet tukšus salmus un uzkombinējiet bildi vai rasējumu ( Jums tas labi padodās )
3) kā tad Imanta izskatījās pēc pēdējās pārbūves ar 8- cilindru V-veida motoru kam jau bija 2-kameru karburators un 1915. gada parauga 1 lukturi .
4) Un stūre arī bija otrā pusē ( ja nekļūdos), tā kā tur grīdā arī vajadzēja taisīt papildus caurumus ...
21 июн 2017, 04:30
MrIks писал(а):RuudisK писал(а):MrIks писал(а):Par Krupp Protze varētu arī pastrīdēties. It kā ir, bet....
Te var redzēt tādā pat rakursā ar tentu:
https://www.super-hobby.com/zdjecia/6/9 ... 44_006.jpg
Kolonas fotogrāfijā auto lukturi atrodas savādākā augstumā
21 июн 2017, 05:28
RuudisK писал(а):RuudisK писал(а):Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju
Atradu tīmeklī Vairoga rūpnīcas ceha bildi ( 1938. g.) un izskatās ka logi tādi paši...
21 июн 2017, 06:42
MrIks писал(а):Jūs tehniski stādāties priekšā, kas ir šasijas nomaiņa?magnuss писал(а):Lai nomainītu šasiju TORNIM tiek noņemta bruņuplāksne? Skaidrs, veco tiltu ņem nost caur torni. Jums gan ir laba "zāle"! Vai dāvana no Holandes?RuudisK писал(а): Interesanti kas tur par ēku fonā , varbūt ka Vairoga rūpnīcas kāda ēka? Tad varbūt ka tas ir tad kad Imantu pārlika uz Ford Vairoga šasiju un plāksne bija noņemta lai vieglāk varētu to paveikt.
Mainīt šasiju caur torni ir tas pats kas kasīt labo ausi ar kreiso kāju...
1) Tā nav tikai tiltu nomaiņa. Šasija ir rāmis ar motoru un abiem tiltiem. Bruņu korpuss tiek nocelts un uzlikts uz jauno rāmi pielāgojoties jau jaunajiem tiltiem un to attālumiem. Darbs ir pamatīgs!
2) Arī bruņu korpusa pārbūve var būt pamatīga. Iepriekšēja rindas motora vietā korpusā ir jāietilpst FORD V8 motoram.
21 июн 2017, 07:48
Vai uz Jūsu izliktās bildes ir redzami TIE PAŠI Ford kardāna atbalsts un Ford aizmugures tilts ar sapārotajiem riteņa diskiem, kas kopā ar torni bija tēmas autoram? Uz bildes ir tas pats tilts, tie paši riteņi un tas pats kardāna atbalsts?MrIks писал(а):Bildēs ir FORD kardāna atbalsts un FORD aizmugures tilts ar sapārotajiem riteņa diskiem.magnuss писал(а):Vai uz Jūsu izliktās bildes ir redzami tie riteņi kurus bijāt minējis augstāk?MrIks писал(а):IMANTAI vēl neesmu redzējis otrās pārbūves bildi. Ja tic šī auto aprakstītai pārbūvei 1940. gada uz FORD smagā auto šasijas, riteņiem ir jābūt kā ZEMGALIEŠA pēdējos foto. Starp citu tieši tādi riteņi bija kopā ar dzelžiem tēmas autoram.
21 июн 2017, 08:25
21 июн 2017, 09:21
Atvērtie kapoti pavisam reāli (un visticamāk tā arī ir) var būt pašu armijnieku roku darbs. Pametot tika atrauti kapoti un šis tas norauts, lai neatstātu pretiniekam tehniku pilnīgā darba kārtībā.magnuss писал(а): Atvērtie kapoti un izmētātās mantas ir dažādu "lawru" vectēvu roku darbs...
magnuss писал(а): Sarkanie bieži pameta savas bruņumašīnas, bieži, pirms tam tās sabojājot. Tāpat daudzas bruņumašīnas tika sašautas
21 июн 2017, 09:23
21 июн 2017, 09:58
21 июн 2017, 10:40
L-fan писал(а):Sargam 1938.gadā bija pārbūve. Augstāk pa kreisi redzamais foto ir pirms vai pēc pārbūves?
21 июн 2017, 11:17
MrIks писал(а):L-fan писал(а):Sargam 1938.gadā bija pārbūve. Augstāk pa kreisi redzamais foto ir pirms vai pēc pārbūves?
Spriežot pēc bildes, tur vajadzētu būt jau FORD šasijai.
21 июн 2017, 15:31
21 июн 2017, 15:40
L-fan писал(а):Jā, publiski pieejamos avotos ( un ļoti skopos) nekas cits nav pieminēts. Domā ka viņi aprobežojas tikai ar motora nomaiņu? Lai iemānītu citu motoru parasti jāveic ievērojamas izmaiņas. Virsbūvi tas gan protams var neskart, visu kas saistīts ar ritošo gan.
21 июн 2017, 15:49
L-fan писал(а):Ja pieļauj ka visa tehnika ir gājusi kopā vienā kolonā, tad varētu būt ka šeit http://bildites.lv/images/cios4eoewqdz3gvgxuwd.jpg
viņa visa ir arī sašauta vai pamesta tikai Imanta nav iekļuvusi kadrā un vietējie ir privatizējuši visu ko vien varējuši no šīs kolonas un ss redzētais tilts ir no kolonu pavadošā vieglā vai kravas auto un tajā rajonā varētu būt daudz kas atrodams.
21 июн 2017, 15:53
Arī taisnība, varēja aprobežoties tikai ar tām (minimālām) izmaiņām, kuras bija nepieciešamas lai ievietotu jaunā tipa dzinēju. Par ļaunu nenāktu bildes no dažādiem gadiem lai salīdzinātu, vai ir bijušas vizuālas izmaiņas un ja ir tad kas tiešiMrIks писал(а):L-fan писал(а):Jā, publiski pieejamos avotos ( un ļoti skopos) nekas cits nav pieminēts. Domā ka viņi aprobežojas tikai ar motora nomaiņu? Lai iemānītu citu motoru parasti jāveic ievērojamas izmaiņas. Virsbūvi tas gan protams var neskart, visu kas saistīts ar ritošo gan.
Konstruktīvi SARGS bija visjaunākā no visām bruņu mašīnām. Transmisija varēja vēl būt gana derīga.
21 июн 2017, 16:19
MrIks писал(а):MrIks писал(а):L-fan писал(а):Sargam 1938.gadā bija pārbūve. Augstāk pa kreisi redzamais foto ir pirms vai pēc pārbūves?
Spriežot pēc bildes, tur vajadzētu būt jau FORD šasijai.
Kļūda! SARGA pārbūve 1938. gadā bija motora maiņa uz FORD.
21 июн 2017, 22:05
L-fan писал(а): Fiat-Beardmore "Sargs" (1938.g. pārbūvēts uz Ford V8 šasijas), gribi tici gribi nē. Kaut gan arī nopietnas pārbūves versija nav zemē metama:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK TOP1 1013683
чтобы поднять тему на 1 день.
Стоимость сообщения 1.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK TOP1 1013683
чтобы поднять тему на 1 день.
Стоимость сообщения 1.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK TOP1 1013683
чтобы поднять тему на 1 день.
Стоимость сообщения 1.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK TOP5 1013683
чтобы поднять тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 3.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK TOP5 1013683
чтобы поднять тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 3.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK TOP5 1013683
чтобы поднять тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 3.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK TOP10 1013683
чтобы поднять тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 5.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK TOP10 1013683
чтобы поднять тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 5.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK TOP10 1013683
чтобы поднять тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 5.00€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK COLOR1 1013683
чтобы выделить тему на 1 день.
Стоимость сообщения 0.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK COLOR1 1013683
чтобы выделить тему на 1 день.
Стоимость сообщения 0.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK COLOR1 1013683
чтобы выделить тему на 1 день.
Стоимость сообщения 0.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK COLOR5 1013683
чтобы выделить тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 1.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK COLOR5 1013683
чтобы выделить тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 1.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK COLOR5 1013683
чтобы выделить тему на 5 дней.
Стоимость сообщения 1.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 1881 с текстом:
ANTIK COLOR10 1013683
чтобы выделить тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 2.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
* TELE2.lv - позвоните на 1600 и включите функцию платных SMS
* LMT - позвоните на 80768076 и включите функцию платных SMS
Пошлите СМС на номер 1394 с текстом:
ANTIK COLOR10 1013683
чтобы выделить тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 2.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS:
Пошлите СМС на номер 14401 с текстом:
ANTIK COLOR10 1013683
чтобы выделить тему на 10 дней.
Стоимость сообщения 2.50€
У вас должны быть разрешены платные SMS: